هدایای تبلیغاتی


  • چاپ تقویم دیواری
  • چاپ تقویم رومیزی
  • چاپ دفتر تلفن
  • چاپ جلد مدارک
  • چاپ پاکت دکمه دار
  • ساعت دیواری
  • ساعت رومیزی
  • خودکار
  • جاسؤیچی 
  • ست روان نویس و خودنویس
  • ست های چرمی تبلیغاتی (کیف پول ، کیف سامسونت ، کیف لپ تاپ ، جاکارتی ، کمربند ، جاکلیدی ، فندک و...)
  • چاپ انواع لیوان (حتی 1 عدد)
  • چاپ بشقاب در 2 اندازه (حتی 1 عدد)
  • چاپ پرچم رومیزی (حتی 1 عدد)
  • چاپ پازل (حتی 1 عدد)
  • چاپ روی تی شرت ، لباس و... (حتی 1 عدد)
  • چاپ روی کلاه (حتی 1 عدد)
  • چاپ روی ام.دی.اف (حتی 1 عدد)
  • چاپ روی سرامیک (حتی 1 عدد)

 

چاپ هدایای تبلیغاتی

يکي از بهترين روش هاي جلب مشتريان جديد و يا تداوم همکاري با مشتريان ارائه هداياي تبليغاتي است. البته نوع جنس، کاربرد و همچنين شکيل بودن هديه بسيار اهميت دارد.

تبليغات سيل عظيمي از اطلاعات و  ايده ها را در جامعه جاري ميكند ، اگر چه برخي از اين اطلاعات  ممكن  است از سوي افراد به درستي درك نشود يا اهميت و ارزش آن مورد توجه قرار نگيرد.همواره با اين رويكرد به مشتريان باالقوه خود بنگريد كه با فعاليت هاي خود به آنها لطف ميكنيد و به ياري آنها مي شتابيد.

شما با عرضه تبليغات ، كالا  و  خدمات خود را  به آنها  معرفي ميكنيد. به اين ترتيب  بر اثر  تلاش هاي شما  آنها  مجبور نيستند براي تهيه خواسته ها و نيازهايشان به زحمت بيفتند.با ارائه هداياي تبليغاتي شما به مشتريان يادگاري هاي كاربردي  را  هديه مي دهيد كه  ميتوانند با حفظ و نگهداري و استفاده  مستمر از آنها كالاها ، خدمات و نام و نشان تجاري شما را هميشه به ياد داشته باشند.

ما ميدانيم كه تمامي مشتريان آگهي هاي چاپي و نامه هاي تبليغاتي شركت ها را نزد خود نگه نميدارند،اما ارائه يك جاكليدي كوچك كه اطلاعات تماس شما برروي ان درج شده باشد ميتواند در تمام طول سال شما را در نزديك ترين حالت ممكن به مشتريانتان نگه دارد.

 

انواع هدایای تبلیغاتی ارائه شده :


 – ساعت تبلیغاتی رومیزی ، ساعت تبلیغاتی ارزان
 کیف چرم تبلیغاتی ، کیف تبلیغاتی ، کیف اداری، کیف پول تبلیغاتی
 خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، خودکار تبلیغاتی فلزی ، قاب خودکار تبلیغاتی
 – ساک دستی تبلیغاتی، بگ سوزنی، ساک دستی برزنتی، ساک دستی کاست دار، ساک دستی بافتینه
 جاکارتی فلزی، جاکارتی چرمی، جاکارتی مگنتی تبلیغاتی
 جاسوئیچی تبلیغاتی چرمی، جاکلیدی تبلیغاتی فلزی ( استیل)
 – 
لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، ماگ های تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی فلزی دردار
 – لیوان های ABS، اکریلیک و لیوان حرارتی ( لیوان جادویی )
 – 
لیوان سرامیکی سفید و لیوان سرامیکی داخل رنگی
 آفتابگیر تبلیغاتی، آفتا
بگیر عینکی
 – ست های تبلیغاتی
 دفترچه یادداشت تبلیغاتی
 – و


انجام خدمات چاپ بر روی انواع هدایای تبلیغاتی ارزان؛ شامل چاپ تامپو روی خودکار، چاپ لیزر روی ساعت رومیزی، چاپ لیزر روی جاکلیدی چرم و فلزی، چاپ لیوان تبلیغاتی، چاپ ساک های تبلیغاتی، چاپ کیف های تبلیغاتی و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی جدید.

در یکی از نظر سنجی های صورت گرفته ، 52% اعلام کرده اند که احساسشان نسبت به شرکت هایی که به  آنها هدایای تبلیغاتی داده اند مثبت است و حدودا 50% از آنها نیز به استفاده روزانه خود از این هدایا اشاره کرده اند.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی چیست؟

1- مطرح شدن بیشتر برند

یکی از هدف هایی که بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دستور کار خود قرار می دهند مطرح شدن نام تجاری یا برند آنهاست. اما چگونه می توان یک برند را علاوه بر موفقیت در رقابت، در ذهن مشتریان مطرح و ماندگار کرد؟ یکی از مهمترین و بهترین روش های آن ابتکار در بازاریابی است. هدایای تبلیغاتی ابزار بسیار ساده ای هستند که می توانند موجب مطرح شدن برند یک کسب و کار کوچک شوند؛ برای مثال با درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان  در زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی بالا ببرید.

2- کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر

با سرمایه ی اندک ، به سختی می توان روش بازاریابی مناسبی را برگزید که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب اینکه کدام موارد بیشترین سود را برای شما به ارمغان می آورد، اغلب دشوار است. هدیه های تبلیغاتی ارزان قیمت و با دوام بیشتر که امکان درج تبلیغ بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند هستند. باید بدانید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شما خواهد بود. همچنین اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین شیوه برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، دادن یک اشانتون به آنهاست.


3- کارت بیزینس ثانویه

با وجود اینکه کارت های بیزینس اغلب به عنوان یکی از اجزای اصلی و مهم در تجارت و هر کسب و کاری می باشند اما کالاهای تبلیغاتی نیز راهی بسیار جالب و مبتکرانه برای جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض دید به شمار می روند. در حقیقت به جای اینکه در هنگام برخورد با مشتریان احتمالی به آنها تنها کارت بیزینس خود را بدهید، حالتی را در نظر بگیرید که علاوه برکارت بیزنس یک شیء قابل لمس تر که نام برندتان روی آن حک شده است نیز به او بدهید. برای مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید و کارتان تعمیر وسایل کامپیوتری است، می توانید یک درایو USB به همراه بیزنس کارت خود به مشتری ارائه کنید .


4- قابل لمس بودن

زمانی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد نکته ی مهم دیگری که لازم است به یاد داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است .سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه های گزاف به طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان خود قرار دهید؟ پاسخ این است که باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان هستند. برای نمونه اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید. مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند. یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، استفاده کردن از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی روش مطلوبی است .


5- برنامه بازاریابی قدرتمند

شیوه ی شما برای بازاریابی چگونه است؟ به عنوان مثال کدام یک از این گزینه ها را برای برنامه ناهار خود انتخاب می کنید؟ اینکه هر هفته دو بار از یک پیتزا بخورید و یا اینکه به جای آن هر هفته دو غذای مختلف نوش جان کنید ؟ بیشتر مردم گزینه ای را انتخاب می کنند که تنوع بیشتری دارد.دقیقا همین اصل می تواند در مورد بازاریابی برای یک کسب و کار کوچک نیز به کار رود. هرچند داشتن یک اسلوب معین برای بازاریابی بسیار پر اهمیت است اما توانایی در استفاده از ابزار متنوع برای آوازه دادن به کسب و کار نیز بسیار مهم است.

منبع : اینترنت

بازگشت